Je wilt wel een e-book uitgeven, maar..
Een e-book is de perfecte manier om de kennis die je hebt opgedaan te delen. Ondernemers weten vaak véél over hun vak en blijven zich ontwikkelen. Cursussen, webinars, seminars, vakliteratuur.
Daarom is een samenvatting van deze waarvolle informatie altijd een goed idee! Maar je beseft ook dat dit tijd kost. En misschien wel frustratie. Niet iedereen vindt het leuk om te schrijven. Of het gaat je gewoon niet zo gemakkelijk af.
Toch wil je een e-book uitgeven, want: een aantrekkelijke weggever en je geeft er je autoriteit mee aan. Jij hebt al die kennis vergaard en deelt het graag. Je wilt dus:
- Een e-book met een ijzersterke inhoud gebaseerd op al jouw kennis.
- Met lekker leesbare teksten en een feilloze formulering.
- Afgestemd op het niveau van jouw doelgroep, zodat ze begrijpen wat jij zegt.
- Foutloos geschreven, want foutjes doen afbreuk aan de kwaliteit.
- Wil je ook opdrachten in je e-book? Deze moeten duidelijk en actiegericht geformuleerd zijn, zodat de lezer ze direct kan uitvoeren (zonder vraagtekens..).
Herkenbaar?
Je zit boordevol ideeën, maar hebt niet de tijd deze sterk uit te schrijven in een e-book.