Je wilt wel een e-book uitgeven, maar..
Een e-book is de perfecte manier om de kennis die je hebt opgedaan te delen. Ondernemers weten vaak véél over hun vak en blijven zich ontwikkelen. Cursussen, webinars, seminars, vakliteratuur.
Daarom ben je begonnen aan een e-book en ein-de-lijk is 'ie af. Top! Maar je beseft ook hoe belangrijk het is dat niet alleen de inhoud krachtig is, maar ook de spelling en formulering. Fouten in je tekst doen afbreuk aan de kwaliteit.
Ook blijkt uit talloze onderzoeken dat foutloze teksten betrouwbaarder overkomen.
- Je wilt dus een e-book dat jouw kennis goed samenvat (check!) mét foutloze teksten.
- Ook is het belangrijk dat je teksten op het niveau van je doelgroep geschreven zijn. Jij bent de expert, maar zij nog niet!
- Heb je ook opdrachten in je e-book verwerkt? Deze moeten duidelijk geformuleerd zijn, zodat ze aanzetten tot actie en de lezer ze kan uitvoeren (zonder vraagtekens..).
Herkenbaar?
Je verhaal is duidelijk, maar je weet niet zeker of dat ook overkomt 'op papier'.